Tuesday, October 5, 2010

Without silence there is no music….






Without silence there is no music…var tvungen att ta en liten paus..så mycket som händer
Kreativiteten flödar och då är jag ej kontaktbar ..det är som en annan sfär tar över.Detta är det oändliga dilemma med kärleken till musik. Jag kan inte leva utan musiken men samtidigt om jag låter den ta överhanden så försvinner jag bort ..och ibland glömmer jag bort detta livet av att äta sova vänner familj..Blogga☺ Men nu är jag tillbaka!

I veckan blev jag bjuden på en privat fest på Berns ..Orup,Patrik Isaksson,Erik Hassle spelade upp nya låtar Så inspirerande!så här en här en härlig bild på Erik Hassle – när han spelade tillsammans med sin vapendragare! och Orup ..Han blir bara bättre och bättre..Kommer ihåg när han till sin stora förtvivlan förlorade sin röst! och hans ännu större förvåning Hur han fick tillbaka den! Secrects..eller helt enkelt VCT!

kärlek till er*

zannah

ZANNAH and the SONGACADEMY

ZANNAH and the SONGACADEMY
Music!Life!Love!