Thursday, August 16, 2012

På turné i Florida!

Jag har varit på turné vid olika tillfällen i Florida.
Kommer att tänka på Marie Serneholt som nu ska döma andra sångare i X Factor.
Jag var vocal coach , sångpedagog till A Teens och då även Marie.
Vi turnerade i en gigantisk buss runt Florida. 
Vi sjöng upp på hotellrum, "Teensen"var uppe tidigt och gjorde fys träning; sitt morgonpass innan de kom till mig. På så sätt kunde vi starta med sången med en gång.

De brukade reta mig och sjunga " Sanna Sannanina Sanna Sanna Saaa"  Sötnosarna!! Dhani Lennevald, Sara Lumholdt, Amit Paul och Marie Serneholt xoxo

Här en bild när Amit uppträder mitt sitt band på Song Academy L!ve




De hade en sådan disciplin! Träna Träna Träna!! Dans, fyspass, sång,staging - upp kl 5.00 för att sitta i en morgonsoffa i en stad,flyga till nästa ställe och uppträda,vidare till kvälls spelning i en annan stad! 

Marie kan verkligen showbusiness från insidan! 

Det ska bli roligt att följa X Factor.

xoxo
zannah

ZANNAH and the SONGACADEMY

ZANNAH and the SONGACADEMY
Music!Life!Love!